Tehnična služba skrbi za vso tehnično podporo v Domu Taber, ter opravlja storitve pranja v domski pralnici. Skrbimo za vzdrževanje in nemoteno obratovanje samega objekta, urejanje okolice in parka doma, ter pranje domskega perila in perila stanovalcev. Vsa ta dela usklajujem s svojimi sodelavci.
V okviru tehnične službe smo zaposleni vodja tehnične službe, dva vzdrževalca in tri perice.
Vzdrževalca Hišnika poskrbita, da dom vsak dan deluje nemoteno in brezhibno tako na strojnih instalacijah, elektro instalacijah ter opremi doma, katera služi kot tehnična pomoč našim zaposlenim. Morebitne napake se sprotno odpravljajo in vzdržujejo. Za vzdrževanje imamo z zunanjimi servisnimi službami podpisane vzdrževalne pogodbe, saj je sama tehnika toliko zahtevna in s strani proizvajalcev določena ustrezna strokovna usposobljenost ter zagotavljanje rezervnih delov.
Perice operejo domsko perilo in perilo stanovalcev, ga osušijo, zlikajo, ter transportirajo po oddelkih našega doma. Za statistične namene redno beležimo obratovalne cikle pralnih strojev.
V zimskem času sami poskrbimo za razna manjša popravila in pleskanje notranjih prostorov doma, razne periodične meritve ter čiščenja, kot na primer merjenje temperature vode, čiščenje filtrov na vodnih armaturah, ter preverjanje varnostne razsvetljave. Skrbimo tudi za izvajanje zimske službe, predvsem pluženja in posipanja zunanjih površin. V letnem času poskrbimo, da je naša okolica zgledno urejena.
Redno skrbimo za prevoze odvzetih tekočin naših stanovalcev v laboratorij ZD Kranj, tedenske prevoze stanovalcev v Cerklje, nabave raznega potrošnega materiala za tekoča vzdrževalna dela in potrebe domskih služb. Nudimo tudi pomoč pri organizacijah prireditev ter razvozu kosil našim zunanjim uporabnikom.
Menim, da nam zaupane naloge opravljamo vestno, kvalitetno in v naše skupno zadovoljstvo, tako da lahko skupaj s stanovalci in zaposlenimi nemoteno delamo in bivamo.
Dom Taber smo prevzeli v last in upravljanje 11. 09. 2015. S tem dnem smo sami odgovorni za obratovanje in vzdrževanje, glede na to, da so bile potrebne razne intervencije na reklamacije delovanja strojev opreme ter naprav, se to vseskozi ponavlja kot rdeča nit pri našem delovanju.
Torej vizija v prihodnje je usmerjena v še boljše delovanje doma in s tem povezanih dejavnosti.
Primož Delavec, vodja tehnične službe