ISO 9001 je mednarodni standard za sisteme vodenja kakovosti, ki določa zahteve za vzpostavitev, vzdrževanje in izboljševanje sistema vodenja kakovosti v organizaciji. Temelji na načelih vodenja kakovosti, kot so osredotočenost na stranke in trajnostni uspeh, upravljanje in vodenje, vključevanje zaposlenih, procesno usmerjen pristop, nenehne izboljšave, odločanje na podlagi dokazov ter upravljanje odnosov.
19. decembra 2024 je Dom Taber prejel Certifikat ISO 9001, kar dokazuje, da izpolnjuje mednarodne standarde kakovosti ter s tem povečuje zaupanje strank in konkurenčnost na trgu.
V okviru svojega prizadevanja za zagotavljanje visoke kakovosti storitev Dom Taber vključuje širok spekter procesov dela, ki so usklajeni z zahtevami Certifikata ISO 9001. Ta certifikat potrjuje zavezanost Doma Taber k stalnemu izboljševanju in optimizaciji svojih storitev, da bi zagotovili najboljšo oskrbo za svoje stanovalce in podporo za zaposlene.
Med ključnimi procesi, ki so vključeni v sistem vodenja kakovosti, so:
- Proces delovne terapije – pomoč pri izboljšanju življenjske kakovosti stanovalcev.
- Proces finančno računovodske službe – upravljanje finančnih virov Doma, ki zagotavlja transparentnost in učinkovito poslovanje.
- Proces fizioterapije – skrb za rehabilitacijo in fizično dobrobit stanovalcev skozi različne terapije in vaje.
- Proces pomoči na domu – podpora in pomoč uporabnikom na njihovem domu, da lahko ohranijo kakovostno življenje.
- Proces dela v ambulanti – zagotavljanje medicinskih storitev in oskrbe v ambulantnem okolju.
- Proces delovanja kavarne – delovanje kavarne v Domu, kjer stanovalci in obiskovalci uživajo v prijetnem okolju.
- Proces nabave – organizacija nabave potrebščin, ki zagotavlja nemoteno delovanje Doma.
- Proces obvladovanja dokumentacije – skrb za pravilno in ažurno vodenje vseh potrebnih dokumentov in evidenc.
- Proces pranja in likanja – zagotavljanje čistoče oblačil za stanovalce in osebje.
- Proces priprave in razdelitve prehrane – skrb za kakovostno in zdravo prehrano stanovalcev in zunanjih uporabnikov.
- Proces socialnega dela – sprejem stanovalcev in podpora stanovalcem pri njihovih socialnih potrebščinah in povezovanju v družbo.
- Proces vodenja – usmerjanje in nadzorovanje vseh dejavnosti doma za učinkovito delovanje.
- Proces vodenja kadrov – skrb za usposabljanje in razvoj zaposlenih.
- Proces vrednotenja in izboljševanja – stalno spremljanje in izboljševanje vseh procesov za večjo kakovost.
- Proces vzdrževanja infrastrukture – skrb za ohranjanje in vzdrževanje objektov doma.
- Proces zdravstvene nege in oskrbe – zagotavljanje profesionalne zdravstvene oskrbe stanovalcev.
- Proces čiščenja – skrb za čistočo in urejenost Doma, kar prispeva k udobnemu bivanju.