Skrb za našo ekipo zaposlenih nas je vodila k temu, da smo se odločili pristopiti k programu Družini prijazno podjetje ter tako povečati njihovo efektivnost in zadovoljstvo.
Cilj programa je čim bolj olajšati usklajevanje zasebnega ter poslovnega življenja posameznikov.
V letu 2020 smo pridobili poln certifikat.
ZAKAJ se podjetja odločajo za pridobitev certifikata?
Veselje do dela in pripadnost zaposlenih sta bistvenega pomena za uspešen razvoj in rast podjetja. Zavedajo se, da za njihovo uspešnostjo stojijo zaposleni, ki so ključni v določenem delovnem procesu.
KAJ JE certifikat Družini prijazno podjetje?
Certifikat Družini prijazno podjetje je svetovalno- revizorski postopek, ki temelji na principu upravljanja in sodelovanja z zaposlenimi s poudarkom na usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja. Certifikat je dolgoročen svetovalni postopek, ki zagotavlja pozitivne učinke, ki segajo preko usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja in odraža konkurenčne prednosti s pozitivnimi ekonomskimi učinki za podjetje ter dolgoročne učinke za družbo.
Pristop do zaposlenih
V SVZ Taber se zavedamo, kako pomembna je uskladitev družinskega življenja, obenem pa tudi družbene odgovornosti naših zaposlenih, zato smo pristopili k projektu Družini prijazno podjetje. Zavedamo se, da je le zadovoljen in motiviran delavec pri svojem delu uspešen, zato smo si zastavili cilj- biti še bolj prijazni do naših zaposlenih in njihovih družin.
KDO pridobi v postopku certificiranja?
Pridobitev certifikata ima pozitivne učinke, ki se kažejo na več nivojih.
Zaposleni
S pridobitvijo certifikata zaposleni dobijo jasno sporočilo, da so za podjetje pomembni ter da vodilnim ni vseeno za njihovo počutje na delu.
Podjetje
Na samo podjetje ima pridobitev certifikata in implementacija ukrepov pozitivne ekonomske učinke; poveča se produktivnost, saj so zaposleni bolj zbrani na delovnem mestu; zmanjšuje se absentizem; boljša je organizacija dela in zmanjšajo se stroški, povezani s fluktuacijo zaposlenih.
Vodstvo
Ena izmed pozitivnih strani vpeljave certifikata je tudi poudarek na vodjih in njihovem načinu vodenja. Z implementacijo ukrepov vodilni pridobivajo nove načine delovanja in nova znanja upravljanja s človeškimi viri.
UKREPI za boljše počutje naših zaposlenih
Fleksibilni delovni čas
Okvirni delovni čas določa najzgodnejši začetek dela in najpoznejši odhod iz dela. Variabilni del: 6:30-7:30 in 14:30-15:30.
Ukrep velja le za določena delovna mesta.
Časovni konto
Opravljeno število ur se obravnava kot časovno dobro imetje ali kot dolgovane ure. O koriščenju oziroma vračilu ur se delavec dogovarja z nadrejenim.
Obdaritev otrok zaposlenih
Voščilo ob rojstvu otroka in novoletno obdarovanje otrok. Obdarujejo se otroci do 10. leta starosti.
Obvezni ukrepi
- Tim za usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja,
- komuniciranje z javnostjo,
- komuniciranje z zaposlenimi,
- raziskave med zaposlenimi,
- usklajevanje dela in družine,
- izobraževanje vodij.
Projektna skupina za uskladitev poklicnega in zasebnega življenja
Za vse informacije o certifikatu Družini prijazno podjetje in možnostih koriščenja izbranih ukrepov se lahko obrnete na člane projektne skupine za usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja.
Vodja projekta: Martina Martinčič
Člani projektne skupine:
Rudi Sluga, Nada Potočnik, Barbara Lavrenčič, Majda Frantar, Boštjan Sušnik in Špela Trdina.
Vse predloge, pohvale, pripombe ali pritožbe v zvezi s projektom Družini prijazno podjetje lahko oddate v posebni nabiralnik na recepciji Doma. Vaših odzivov bomo veseli!
Prihodnost gradimo na znanju , ustvarjalnosti, predanosti, zaupanju, skrbi za zdravje, strpnosti in poštenosti.
"Naši zaposleni so naš ključ do uspeha."
Kontaktni podatki inštituta EKVILIB, ki podeljuje certifikat Družini prijazno podjetje:
E: certifikat@ekvilib.org
T: 01 430 37 51